Sunday, November 16, 2008

我妈咪回来了

我妈咪回来那天,也是达安飞的那天。我有去机场,可是没有进去,只有在近距离的一角祝福他。
我妈咪又买衣服给我了。她的眼光跟我的真的很不同。
这件很有时尚感,可是我不是很会欣赏,而且不是谁都可以穿得好看的。
如果十九号那天不穿,就会变成我的新年衣了。:S
我不要变成大红包,一定会有很多人笑的。







这件还不错的,只是有点太大,没有腰身。










今天中午跟妈咪去义卖会,发现有个东西好可爱喔! 把它拍下来了。

她就是我们的地球妈妈。嘘! 她生病了,让她休息休息吧!

2 comments:

rainechong said...

why never ask me to go.. haiyo..
you should go to wish him and shake him hands.. said bye bye too..
haiyo..
you thought it's so easy to meet someone in the airport meh??

C.C, said...

no ah, i told him wat time i'll reach alry. he also knew we won meet. d gathering is more than enough alry. stil shake hand 4 wat?