Tuesday, February 10, 2009

改变

我觉得我变了,最近的想法一直在改变,开始变得很现实。
那天去朋友家拜年,她突然问我觉得LV bag美么,我以前也觉得不美,又贵又丑,可是现在还好,可能看惯college里面的女生拿LV bag。
而我也开始学会喝酒了。以前总认为大人怎么这么笨,这么喜欢喝苦苦的东西。
酒根本就是别的生物的排泄物吗,说难听点是粪便才对。哈哈。。
可是自己却在喝,开始可以接受那个味道了。呵呵。。原来醉的时候并不是很昏迷而已,不到两个小时酒力就散了。

1 comment:

rainechong said...

"酒根本就是别的生物的排泄物吗" ???

have you seen the Garlsberg's advertisement? or heineken?? then you should know what is beer made of..

btw, for something you have forgotten, " we change, we are changing and we changed"

still, i dont like LV generally. not all ppl with LV has taste but they thought they have because they carry a LV. tat made me sick and i feel bad for the brand itself.

choose what you like..and you are you yourself. LV is just a name, not your or your name. forget about it!