Sunday, February 22, 2009

还不相信化妆的力量吗?


刚刚去喝喜酒回来。
化妆过后真的是比较不同。
那遮瑕膏也抹得够厚的。哈哈。。
我想这应该是我第一次酱美过,连我daddy回到家也立刻主动想帮我拍个照留念。我mummy还说人家赞我美,她就很高兴,很以我为荣。呵呵。。




我还以为她这次酱乖,竟然没有自拍,原来在我化妆没有注意的时候早就已经拿我的手机在自拍了。呵呵。。

5 comments:

rainechong said...

such a simple make up also that happy ah..
=p

sometimes, simple is more than enough..

that concealer is quite good..but not as thick as you thik it is ..

you try ah yen one first then you decide which one to buy..

Anonymous said...

最后那张照片是你哇?

你化妆了之后真的感觉不错~

化妆真的可以令人变美噜

可以遮住痘痘那些~

C.C, said...

billie:
最后那张不是我。swt!! =.=

rainechong said...

haha. of course not her. so so different!

wear spec and see again! =p

huai qing said...

nice nice o...hehe..