Tuesday, May 5, 2009

你们想念我吗?

终于可以上网了! 从台湾回来过后,两个星期没上网了。这几天我都在看小说打发时间。前几天的一个晚上,放下小说,趟在床上,我突然觉得有一种孤单的感觉,好像和外面的世界隔离了好一段时间,我,脱轨了,好像很久没有跟大家联络了,看着我手机里面一个个contacts,有好多很久没联络的朋友,我在想,他们会不会把我忘了。真的很不想被遗忘。然后我就forward message给很多人。我很想念大家。你们想念我吗?

5 comments:

CloverClosets said...

haha.. you never msg me.. we go out kaikai loh! ^^

Jacey said...

miss missed missing...everyone sure is experiencing it...lol! How can I forget a friend like you? Jom! Let's go out together if got time...

♀βιʟʟιє♀ said...

go trip waaa?
nice~
kakax i'm oso count ur frrenz mah?
LOLx

C.C, said...

no msg u means i know u won 4get me la. haha..

money:
u r not considered as my fren ba, but i treat u like mui mui lo. :)

huai qing said...

arlo...miss u lo of coz..
wakaka..