Monday, August 25, 2008

表面上的好朋友,实际上的陌生人


今天早上睡迟了,幸好我朋友没有迟到。今天的心情不错,不再低落了。

今天和朋友吃饱回课室时,走着走着,Ying Yen 就抱起了我的手臂,她说好好抱喔。
我就告诉她每个抱过我手臂的朋友都会这样讲啊。我想原因应该只有一个吧,就是肉肉的啊!
真不知道我是应该为此高兴呢,还是说我应该减肥了。 :S
不只她说,佑莹、舒琳和Fei Kuen 都讲过。慧棋好像也讲过。我只记得以前慧棋很喜欢抱我的手臂。
不知道我们再相遇的时候是否会像以前那样,还是变成表面上的好朋友,实际上却是客气的陌生人。。

好吧,又想起你了,黄慧棋。我对我们的友谊感到很遗憾,一直想挽回,想回到原点。可是,不管我再怎么努力,都好像做不到。虽然大家都是好朋友,但实际上真的是吗? 我觉得我们好像隔了一道墙,每次要约你出来都好像很难。不知道你对我们的友谊又有怎样的想法?

多两天你要考钢琴了吧? 祝你好运! :)

3 comments:

rainechong said...

if you havent realise, friends come and go..
you will meet different ppl at different time. every each of them play a role in your life. it's your memories..
friendship is hard to find and hard to cherish..
who willing to stay with you, that's what we called " good friend" or " buddy"
these kind of humanbeing will not leave you for a reason..
because they know YOU ARE YOU!
=)

C.C, said...

den seem like not many ppl stay. n some don wan me to stay too. *sob sob*

rainechong said...

it's okay..
the number doesnt mean anything. it's Quality over Quantity
if you do have ONE, you are lucky.. still wait and see if who will be the one who willing to be with you just because "you are you".. any time in your life time.. maybe not the past, maybe not now, maybe it's the future..
there should be One who will laugh when you talk about him..
because she/he accepts who you are and you accept who he/she is

good luck!

btw, i have one! all the way at kluang =p